Update on hiatus

View previous topic View next topic Go down

Update on hiatus

Post by tjr1022 on 3/20/2014, 3:49 pm

Got an A on math quiz...I'll be back tomorrow :D

tjr1022
Diamond Miner
Diamond Miner

Posts : 538
Join date : 2013-10-10
Age : 17
Location : Rhode Island

View user profile

Back to top Go down

Re: Update on hiatus

Post by Gr00veDriftTreh on 3/20/2014, 3:56 pm

How did you get out of the trunk?
*throws tjr back into trunk*
... Don't worry I'll make sure tjr gets back to the server.

_________________
Youtube Account


My Psychs be all like...:

Goes well with...

Gr00veDriftTreh
Forum Admin
Forum Admin

Posts : 667
Join date : 2013-09-30
Age : 23
Location : USA, WA

View user profile

Back to top Go down

Re: Update on hiatus

Post by tjr1022 on 3/20/2014, 3:57 pm

*muffled screams of YAY*

tjr1022
Diamond Miner
Diamond Miner

Posts : 538
Join date : 2013-10-10
Age : 17
Location : Rhode Island

View user profile

Back to top Go down

Re: Update on hiatus

Post by Kittycatteo on 3/20/2014, 3:58 pm

Hehehe yay so your getting back on?

Kittycatteo
Gold Miner
Gold Miner

Posts : 471
Join date : 2014-01-05
Location : bawston massACHOOsetts

View user profile

Back to top Go down

Re: Update on hiatus

Post by tjr1022 on 3/20/2014, 3:58 pm

Tomorrow afternoon yus

tjr1022
Diamond Miner
Diamond Miner

Posts : 538
Join date : 2013-10-10
Age : 17
Location : Rhode Island

View user profile

Back to top Go down

Re: Update on hiatus

Post by Kittycatteo on 3/20/2014, 3:59 pm

*happydance* I was sad but now, I'm not anymore! Getting on the server, btw.

Kittycatteo
Gold Miner
Gold Miner

Posts : 471
Join date : 2014-01-05
Location : bawston massACHOOsetts

View user profile

Back to top Go down

Re: Update on hiatus

Post by Gr00veDriftTreh on 3/20/2014, 8:34 pm

^ * joins happy dance* yeah I'll be getting back on the server too as soon as Saturday evening.

_________________
Youtube Account


My Psychs be all like...:

Goes well with...

Gr00veDriftTreh
Forum Admin
Forum Admin

Posts : 667
Join date : 2013-09-30
Age : 23
Location : USA, WA

View user profile

Back to top Go down

Re: Update on hiatus

Post by jandavey on 3/22/2014, 9:42 pm

A+ on a math test... I can't even get a 75% on any of my algebra tests LOL there's always those troll polynomial questions with no solution. Like omg.

jandavey
Gold Miner
Gold Miner

Posts : 400
Join date : 2013-04-21
Age : 125
Location : California, United States

View user profile http://leafblock.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum